+420 603 343 244 info@resquick.cz

Manažérsky a rezervačný systém

 

Resquick dokáže fungovat čisto ako rezervačný systém, taktiež ako systém pre širší management.

Ste pripravení na novú éru efektivity a úspechu?

Pridajte sa k nám a zažite revolúciu v jednoduchosti riadenia vášho podnikania.
Toto a oveľa viac vám ponúkne Resquick, 24/7 z mobilu aj počítača.

Hlavné využitie a výhody systému

Efektívne poskytovanie služieb

Rezervácia, štatistiky, analýzy, náklady, napojenie na ďalšie systémy

Zvýšenie spokojnosti 

Vďaka ľahkému online rezervačnému systému a automatickým pripomienkam

Náklady pod kontrolou

Nákladové položky späté s danými službami, fixné aj variabilné náklady

Inventár a riadenie zdrojov

Servisné intervaly, revízia zariadení a prehľadná agenda dodávateľov

Správa klientov a zamestnancov

Karty klientov, zamestnancov, história vykonaných služieb, prehľad odmien

Demo plné funkcionality zdarma

Možnosť zoznámiť sa so všetkými funkciami a rozhraním

Reference spokojených klientů

Rozšířili jsme naše služby a rozhodla jsem se pro změnu rezervačního systému. Hledala jsem systém, který by odpovídal potřebám mého podnikání a zjednodušil vše pro nás i naše klientky.

Nyní spolupracujeme s firmou Resquick, která nabízí unikátní rezervační systém a nadstandardní služby na míru. Poskytli nám také platební bránu a terminálu, individuální nastavení rezervačního systému, správu skladových zásob a možnost vytvářet permanentky a vouchery pro klienty.

Komunikace s odborníky z Resquicku je efektivní a vstřícná. Díky tomu, že je pro nás spolehlivým partnerem, máme nejen vlastní rezervační systém, ale můžeme také dále růst.

Andrea Medková
majitelka
andreamedkova.salon

Mým cílem bylo nasměrovat zákazníky na jeden způsob rezervací schůzek. Dříve jsem na webu měla formulář a klient musel úhradu dělat převodem. Resquick mi nabídl nejen zjednodušení rezervací ale i možnost plateb přes platební bránu, což jsem dosud neměla.

Navíc si díky internímu systému mohu rezervace spravovat, když třeba potřebuji termín posunout nebo zrušit. Vytvářím si i databázi klientů. Nastavit lze i notifikační emaily, abych měla komunikaci s klienty jednodušší.

Do budoucna uvažuji třeba i o svém e-booku, který budu budu moct prodávat rovnou přes platební bránu. Oceňuji jednoduché řešení rezervací pro klienty a i vnitřní systém, který je přehledný a intuitivní.

Ing. Magdaléna Doležalová
lifestyle kouč
lifestylekouc.cz

Zajímá vás, jak by mohl Resquick ulehčit život právě vám?

Tarif alebo riešenie na mieru

Vyberte jeden z tarifov pre riadenie vášho podnikania, alebo si nechajte ušiť riešenie na mieru vašim potrebám.

Uvedené ceny platia pri ročnom predplatnom

BASIC

15,40 Eur / mes.
€ 184,80 ročne bez DPH

1000 rezervácii / mesiac
3 zamestnanci
1 pobočka

Rezervácia, manažment zákazníkov, zamestnancov a pobočky, platobná brána a terminál

PROFESSIONAL

27,30 Eur / mes.
€ 327,60 ročne bez DPH

bez limitu rezervácií
12 zamestnancov
12 pobočiek

BASIC + členstvo, vouchery, permanentky + rezervácia na vašej doméne + vlastné CSS

ULTRA

41,40 Eur / mes.
€ 496,80 ročne bez DPH

bez limitu rezervácií
24 zamestnancov
24 pobočiek

PROFESSIONAL + dodávatelia a inventár + manažérsky prehľad + riadenie zdrojov + vlastné logo + jazykové mutácie

INDIVIDUAL

 

Pre náročných klientov ponúkame individuálne riešenie na mieru. Funkcia, design, IT podpora.

DEMO

 

Vyskúšajte všetky funkcie tarify ULTRA zadarmo a bez registrácie.