+420 603 343 244 info@resquick.cz

Manažerský a rezervační systém

 

Jste připraveni na rozvoj vašeho podnikání?
Přidejte se k nám a spravujte svůj byznys snadno a efektivně.
Řízení vaší firmy nebylo nikdy jednodušší!

Správa dat, databáze zákazníků, rezervace služeb, řízení nákladů, pokladna a fakturace, skladové hospodářství a dodavatelé, management zaměstnanců a poboček a mnohem více vám nabízí Resquick.

Vše na jednom místě, v jedné aplikaci. Přehled o vašem byznysu 24/7 z vašeho mobilu i počítače.

Hlavní využití a výhody systému

Efektivní management služeb

Rezervace, statistiky, analýzy, náklady, napojení na další systémy

Zvýšení spokojenosti 

Díky snadnému online rezervačnímu systému a automatickým připomínkám

Náklady pod kontrolou

Nákladové položky spjaté s danými službami, fixní i variabilní náklady

Inventář a řízení zdrojů

Servisní intervaly, revize zařízení a přehledná agenda dodavatelů

Správa klientů i zaměstnanců

Karty klientů, zaměstnanců, historie provedených služeb, přehled odměn

Demo plné funkcionality zdarma

Možnost seznámit se všemi funkcemi a rozhraním

Tarif nebo řešení na míru

Vyberte jeden z tarifů pro řízení vašeho podnikání, nebo si nechte ušít řešení na míru vašim potřebám.

Uvedené ceny platí při ročním předplatném

BASIC

359 Kč / měs.
5 212,68 Kč ročně s DPH

1000 rezervací / měsíc
3 zaměstnanci
1 pobočka

Rezervace, management zákazníků, zaměstnanců a pobočky, platební brána a terminál

PROFESSIONAL

659 Kč / měs.
9 568,68 Kč ročně s DPH

bez limitu rezervací
12 zaměstnanců
12 poboček

BASIC + členství, vouchery, permanentky + rezervace na vaší doméně + vlastní CSS

ULTRA

999 Kč / měs.
14 505,48 Kč ročně s DPH

bez limitu rezervací
24 zaměstnanců
24 poboček

PROFESSIONAL + dodavatelé a inventář + manažerský přehled + řízení zdrojů + vlastní logo + jazykové mutace

INDIVIDUAL

 

Pro náročné klienty nabízíme individuální řešení na míru. Funkce, design, IT podpora.

DEMO

 

Vyzkoušejte veškeré funkce tarifu ULTRA zdarma a bez registrace.