OBCHODNÍ PODMÍNKY
1. Online řešení RESQUICK
1.1. Online řešení Resquick.cz (dále jen „Software“) vlastní, provozuje a poskytuje vám, osobě, která používá Software a provozuje Účet dále definovaný níže (dále jen „Uživatel“), Marbledesign, s.r.o. IČ: 08666687, společnost založená a existující podle zákonů Českérepubliky (dále jen „my“ a/nebo „nás“) s výhradou ustanovení těchto smluvních podmínek („VOP“).
1.2. Software je dostupný prostřednictvím naší webové stránky, v souladu se smluvními podmínkami webové stránky a po dokončení registrace účtu Resquick.cz (dále jen „účet“) podle jakékoli další dokumentace související s předmětem, která vám byla sdělena. se kterým jste souhlasili.
1.3. Můžete mít Účet, ke kterému můžete registrovat poskytovatele služeb, služby, produkty na prodej, provádět propagaci a dělat další věci související s podnikáním a být používán pro účely provozování Softwaru a přijímání našich Služeb.
1.4. V souladu s ustanoveními zde uvedenými vám tímto poskytujeme Software udělením nevýhradní licence k jeho používání pro plánování a správu zákaznických rezervací v reálném čase (dále jen „Specifické účely“).
1.5. Můžeme vám poskytnout další produkty a/nebo služby podpory jako součást Softwaru a/nebo Řešení, jako jsou:
(a) platební brána
(b) platení terminál
1.6. Pokud nás kontaktujete s žádostí o podporu nebo si zakoupíte náš balíček asistenční služby, berete na vědomí a souhlasíte s tím, že musíte udělit přístup našemu agentovi podpory, a to výhradně za účelem nastavení a/nebo jakékoli další technické podpory v části vašeho administračního rozhraní systému.
1.7. Tímto rozumíte a souhlasíte s tím, že můžete povolit služby a integrace, abyste obdrželi řešení podle konkrétních účelů; které nejsou námi prověřovány, podporovány ani kontrolovány žádným způsobem nebo způsobem, a proto je používáte na vlastní riziko, s výhradou příslušných platných ustanovení, omezení atd.
1.8. Tímto rozumíte, souhlasíte a přijímáte, že pro bod 2.5. výše, je vaší odpovědností uzavřít nezbytné právní smlouvy pro využívání jejich příslušných služeb a/nebo pro zpracování osobních údajů z jejich strany.
1.9. Nabídka: nabídka na poskytování placených služeb (nebo jejich zkušebních verzí) zákazníkovi prostřednictvím webové stránky (včetně během registrace), která je součástí návrhu vlastních podmínek, nebo jinak písemně s uvedením služeb, příslušných plánů služeb a/nebo (pokud je to relevantní) Další funkce, jejichž nedílnou součástí jsou tyto Podmínky.
1.10 Plán služeb: plán služeb, podle kterého budou služby poskytovány podle Smlouvy, uvedený v nabídce. V závislosti na dohodnutém plánu služeb budou zákazníkům zpřístupněny různé funkce služby a mohou se uplatňovat různé ceny.
1.11. Služby: služby poskytované společností Resquick zákazníkovi na základě smlouvy, mimo jiné včetně poskytování přístupu k platformě, rozhraní API Resquick a dodatečných funkcí, poskytování školení, konzultačních služeb a vývoje vlastních doplňkových funkcí pro zákazníka. Funkce služeb se mohou lišit v závislosti na plánu služeb a doplňkových funkcích dohodnutých mezi Stranami. Resquick sy vyhrazuje právo systém měnit a aktualizovat podlevlastního uvážení, vždy tak, aby bylo umožněno používání funkcí, na které jsou uživatelézvyklí, případně je nahradit funkcemi jinými, nebo funkce či části funkcionality úplně zrušit.
2. Závěr a splnění
2.1. Smlouva se uzavírá:
A. vyplněním registračního formuláře pro účet na platformě zákazníkem a následné obdržení písemného potvrzení registrace od společnosti Resquick, automatizované nebo jiné.
B. vzájemný podpis návrhu vlastních podmínek, který předepisuje poskytnutí přístupu k účtu zákazníkovi společností Resquick.
2.2. Pro usnadnění registrace účtu je zákazník požádán, aby poskytl nebo mu budou poskytnuty přihlašovací údaje (jedinečné uživatelské jméno a heslo). Zákazník je povinen používat všechny účty zpřístupněné společností Resquick opatrně a uchovávat své přihlašovací údaje v bezpečí a přísně důvěrně. Společnost Resquick má právo předpokládat, že všechny úkony provedené po ověření těchto účtů byly provedeny pod dohledem a se souhlasem zákazníka. Zákazník je povinen okamžitě informovat společnost Resquick, pokud má podezření na zneužití a/nebo neoprávněný přístup ke svým účtům.
2.3. Po uzavření Smlouvy je přístup ke službám poskytnut po dobu trvání smlouvy. Služby a rozsah služeb jsou definovány na webu: www.resquick.cz . Zákazník dostane přístup keslužbám, které si zvolil v daném tarifu.
2.4. Po uzavření smlouvy a jakýchkoli dalších dohod týkajících se (zkušebních verzí) plánů služeb nebo doplňkových funkcí společnost Resquick vynaloží veškeré obchodně přiměřené úsilí, aby zákazníkovi co nejdříve poskytla přístup k příslušným specifikovaným službám pro trvání Smlouvy v souladu s (pokud je to relevantní) Plánem služeb. Společnost Resquickbude smlouvu plnit podle svých nejlepších schopností, s náležitou péčí a odborností.
2.5. Zákazník je povinen učinit vše, co je přiměřeně požadováno a žádoucí, aby byla služba poskytována správně a včas. Zákazník zejména zajistí, aby všechny informace, které společnost Resquick označila za zásadní nebo u kterých by měl zákazník rozumně pochopit, že jsou potřebné pro účely poskytování služeb, byly společnosti Resquick poskytnuty včas. Zákazník se ujistí, že informace a podrobnosti jsou správné, úplné a aktuální.
2.6. Některé (části) služeb mohou vyžadovat implementaci, aby správně fungovaly. Není-li písemně dohodnuto jinak, odpovídá za realizaci služeb výhradně zákazník.
2.7. Služby mohou být integrovány s produkty a/nebo službami třetích stran. K takové integraci může dojít pouze v případě, že se zákazník nejprve zaregistruje u příslušné třetí strany a přijme příslušné podmínky platné pro tyto produkty a/nebo služby třetích stran. Společnost Resquick v žádném případě nenese odpovědnost za fungování takových produktů a/nebo služeb třetích stran ve vztahu k jejich integraci se službami.
3. Přednostní pořadí
3.1. V případě nesrovnalostí mezi dokumenty, které společně tvoří Smlouvu, bude platit následující pořadí:
A. jakékoli další písemné dohody mezi Stranami;
b. Nabídka(y);
C. Návrh vlastních podmínek (pokud existuje)
d. Příloha 1: Smlouva o zpracování údajů;
E. těchto obchodních podmínek.
4. Přístup ke Službám a trvání servisních plánů
4.1. Rozsah přístupu zákazníka ke službám bude určen dohodnutým Plánem služeb. Pokud nebude sjednán žádný plán služeb nebo pokud dohodnutý plán služeb vyprší nebo bude ukončen, nebude mít zákazník přístup k většině služeb, dokud se strany nedohodnou na (novém) plánu služeb. Zákazník bude mít během tohoto období stále přístup ke svému účtu.
4.2. V případě, že (přijatá) nabídka uvádí, že plán služeb bude platný po stanovenou dobu (dále jen „počáteční období“), bude plán služeb na konci tohoto období pokaždé automaticky obnoven na stejné období období (dále jen „období obnovení“), pokud zákazník neposkytne společnosti Resquick oznámení o neprodloužení:
A. nejméně sedm (7) dnů před datem obnovení v případě Plánu služeb s trváním ne delším než jeden (1) měsíc; nebo
b. nejméně třicet (30) dnů před datem obnovení v případě Plánu služeb s delší dobou trvání než jeden (1) měsíc.
4.3. Podmínky a ceny počátečního období se budou vztahovat na období obnovení, pokud společnost Resquick neposkytne zákazníkovi písemné oznámení o jakýchkoli příslušných upravených podmínkách a/nebo příslušném zvýšení cen alespoň:
A. čtrnáct (14) dnů před začátkem každého období obnovení v případě počátečního období s trváním ne delším než jeden (1) měsíc; nebo
b. šedesát (60) dní před začátkem každého období obnovení v případě, že počáteční období je delší než jeden (1) měsíc.
5. Doba platnosti a ukončení
5.1. Smlouva bude uzavřena na dobu neurčitou.
5.2. Zákazník může s ohledem na článek 5.7 smlouvu kdykoli ukončit:
A. v případě, že byla Smlouva uzavřena registrací účtu, smazáním účtu; nebo
B. v případě, že byla Smlouva uzavřena prostřednictvím Návrhu vlastních podmínek, písemným oznámením společnosti Resquick.
5.3. Společnost Resquick může smlouvu kdykoli ukončit za předpokladu, že zohlední šestiměsíční (6) výpovědní lhůtu.
5.4. Aniž by tím byla dotčena jakákoli další práva a opravné prostředky podle této smlouvy, bude společnost Resquick oprávněna pozastavit nebo ukončit smlouvu, pokud zákazník poruší kteroukoli ze svých povinností podle této smlouvy a takové porušení je nenapravitelné, nebo – pokud je takové porušení napravitelné – zákazník selže. Napravit toto porušení ve lhůtě třiceti (30) kalendářních dnů poté, co k tomu byl písemně upozorněn.
5.5. Společnost Resquick může pozastavit nebo písemně ukončit smlouvu s okamžitou účinností, aniž by bylo vyžadováno oznámení o neplnění, v případě, že je zákazníkoviprohlášen úpadek, zákazník požádá o pozastavení plateb nebo mu bude uděleno pozastavení plateb, zákazníkovy aktivity jsou ukončeny.
5.6. Pokud společnost Resquick pozastaví plnění smlouvy, společnost Resquick si ponechá všechna svá práva a nároky vyplývající ze smlouvy a příslušných zákonů a předpisů.
5.7. V případě ukončení Smlouvy se částky, které zákazník dluží společnosti Resquick, stanou okamžitě splatnými (bez ohledu na důvod ukončení). Zákazník nebude mít právo na žádné refundace nebo restituce v případě, že se na smlouvu v okamžiku ukončení vztahuje (placený) plán služeb, pokud smlouva nebyla ukončena, jak je popsáno v článku 5.3, v takovém případě společnost Resquick zákazníkovi poskytne s vrácením peněz v poměru k části plánu služeb, kterou zákazník nemohl využít v důsledku ukončení.
6. Zkoušky
6.1. na stránce Resquick je k použití v rámci zkoušek, testu k dispozici bezplatná DEMO verze rezervačno – manažerského systému. Demo verze je přesnou kopií systému Resquicka je bezplatná.
7. Další funkce a uživatelské funkce
7.1. Na žádost zákazníka nebo na základě vlastního uvážení může společnost Resquickposkytnout cenovou nabídku na další funkce. Společnost Resquick se může kdykoli rozhodnout, že takové požadavky nesplní.
7.2. Po přijetí příslušné nabídky zákazníkem bude přístup k dodatečným funkcím – pokud nejsou vyvinuty speciálně pro zákazníka – udělen poté, co zákazník obdrží písemné potvrzení od společnosti Resquick, ať už automatizované nebo jiné.
7.3. Pokud jsou dodatečné funkce dohodnuté mezi stranami vyvinuty speciálně pro zákazníka (dále jen „vlastní funkce“), společnost Resquick poskytne přístup k dodatečným funkcím, pokud podle odborného názoru společnosti Resquick splňují dohodnuté požadavky nebo jsou vhodné k použití.
7.4. Vlastní funkce jsou poskytovány „tak, jak jsou“ a „jak jsou k dispozici“. Zákazník odškodní společnost Resquick a ochrání společnost Resquick vůči všem nárokům třetích stran souvisejícím s používáním uživatelských funkcí zákazníkem, jeho jménem nebo se souhlasem zákazníka.
8. Školení
8.1. V případě, že služby poskytované společností Rsquick zákazníkovi zahrnují školení, použijí se ustanovení tohoto článku 8.
8.2. Pokud se školení nekoná na místě určeném společností Resquick, zákazník zajistí dostupnost vhodného prostoru a přítomnost vhodných zařízení pro školení.
8.3. Na základě informací poskytnutých společností Resquick si zákazník musí sám ověřit, zda úroveň znalostí a odbornosti účastníků odpovídá příslušnému školení.
8.4. Pokud nebyl pro zákazníka speciálně vyvinut školicí kurz, společnost Resquick si vyhrazuje právo změnit místo školení nebo kombinovat či sloučit školení.
8.5. Zrušení kurzu školení nebo nepřítomnost účastníků za žádných okolností nebude mít za následek povinnost společnosti Resquick vrátit částku dohodnutou za školení.
8.6. Pokud se strany nedohodnou jinak, vzdělávací materiály nejsou součástí školení.
9. Poradenství
9.1. Resquick poskytuje poradenskou činnost pro správné nastavení systému resquick online v rámci podpory.
9.2. Pro program „Individuál“ je možné zaškolení přímo v sídle objednavatele, přičemž se tyto podmínky stanoví samostatnou dohodou obou stran.
10. Další práce
10.1. Zákazník může kdykoli požádat společnost Resquick o provedení práce nesouvisející s dodatečnými funkcemi, která spadá mimo smlouvu (dále jen „Další práce“). Společnost Resquick není povinna takovým žádostem vyhovět. V případě takové žádosti bude společnost Resquick předem informovat zákazníka o souvisejících (odhadovaných) nákladech pro zákazníka a dodatečnou práci provede pouze po schválení zákazníkem.
10.2. U další práce, u které může společnost Resquick prokázat, že je přiměřeně nezbytná pro poskytování služeb, nebo pokud taková nutnost přiměřeně vyplývá z pokynů zákazníka, nebude společnost Resquick vyžadovat schválení. Taková dodatečná práce bude provedena na základě následné kalkulace za obvyklé hodinové sazby společnosti Resquick. Zákazníkovi mohou být účtovány i další vzniklé náklady.
10.3. Společnost Resquick bude při provádění dodatečné práce vždy zákazníkovi účtovat dohodnuté sazby, nebo v případě neexistence svých obvyklých sazeb. Společnost Resquickmůže určit, že dodatečné dílo požadované zákazníkem skutečně spadá do doplňkových funkcí a cenu za služby si requick se zákazníkem dohodne zvlášť, přičemž není nutné podepsání nové smlouvy nebo dodatku ke smlouvě, pokud to Resquick nebo zákazník nevyžaduje
10.4. Odmítnutí požadavku na dodatečnou práci společností Resquick nebude v žádném případě představovat důvod pro ukončení nebo zrušení smlouvy nebo jakéhokoli plánu služeb.
11. Údaje o zákaznících
11.1. Veškerá zákaznická data zůstanou majetkem zákazníka. Společnost Resquick nebude vznášet žádné nároky na vlastnictví s ohledem na jakákoli zákaznická data.
11.2. Zákazník poskytuje společnosti Resquick nepřevoditelnou – a pokud je to nezbytné pro plnění smlouvy – sublicencovatelnou licenci k používání zákaznických dat po dobu trvání smlouvy, pokud je to nutné pro poskytování služeb.
11.3. Kromě licence uvedené v předchozím pododdílu získá společnost Resquickneodvolatelnou a neomezenou licenci k používání jakýchkoli analýz, zpráv a výsledků generovaných používáním zákaznických dat v anonymizované nebo agregované podobě pro své vlastní účely, jako je zlepšování jejích služeb – za předpokladu, že jsou dodržovány všechny příslušné platné právní předpisy, jako je obecné nařízení o ochraně osobních údajů.
11.4. Společnost Resquick vynaloží přiměřené úsilí na ochranu služeb před zneužitím, zneužitím a neoprávněným přístupem k zákaznickým údajům.
11.5. Zákazník prohlašuje a zaručuje, že jakékoli předání nebo poskytnutí zákaznických dat službám je zákonné a že zpracování těchto údajů v souladu se smlouvou není v rozporu s žádnými platnými zákony a předpisy o ochraně soukromí.
11.6. Po ukončení smlouvy bude mít společnost Resquick právo odstranit nebo zničit veškerá zákaznická data. Společnost Resquick může na žádost zákazníka pomoci s exportem zákaznických dat. Zákazník však bere na vědomí, že zůstává výhradně odpovědný za zálohování jakýchkoli zákaznických dat, která si chce ponechat po datu ukončení smlouvy.
12. Práva duševního vlastnictví
12.1. Všechna práva duševního vlastnictví související se službami a platformou a veškerými materiály a dodatečnými funkcemi vyvinutými a/nebo zpřístupněnými společností Resquickna základě smlouvy jsou svěřeny společnosti Resquick nebo jejím poskytovatelům licencí. Zákazníkovi budou poskytnuta práva na užívání s ohledem na výše uvedené, jak je popsáno v tomto článku 12 nebo jinak vyplývající ze Smlouvy.
12.2. Pokud je to nutné pro plnění smlouvy, zákazník získá nevýhradní, nepřevoditelné a nesublicencovatelné právo používat platformu, další funkce a jakékoli další materiály poskytnuté společností Resquick po dobu trvání smlouvy a v souladu s s podmínkami uvedenými ve Smlouvě.
12.3. Zákazník není oprávněn provádět změny na platformě, doplňkových funkcích nebo jakýchkoli materiálech vyvinutých a/nebo zpřístupněných společností Resquick na základě smlouvy a nemá nárok na kopii zdrojového kódu, s výjimkou případů, kdy je to povoleno závazným zákonem. Zákazníkovi není dovoleno získávat zdrojový kód pomocí reverzního inženýrství, dekompilace nebo jinak.
12.4. Společnost Resquick může přijmout (technická) opatření k ochraně platformy, dalších funkcí a jejích materiálů. Pokud společnost Resquick přijala taková bezpečnostní opatření, není zákazníkovi dovoleno se těmto bezpečnostním opatřením vyhýbat nebo je odstraňovat.
12.5. Zákazník nesmí odstraňovat ani upravovat jakékoli označení práv duševního vlastnictví ani odstraňovat jakoukoli značku naznačující důvěrnou povahu z materiálů Resquick.
12.6. Zákazník opravňuje společnost Resquick zveřejnit, že je zákazníkem společnosti Resquick, a společnost Resquick může používat jméno a logo zákazníka v jakýchkoli propagačních materiálech, mimo jiné včetně svých webových stránek a tiskových zpráv.
13. Použití a zneužití
13.1. Je zakázáno používat služby způsobem, který je v rozporu s těmito podmínkami nebo platnými zákony a předpisy. Kromě toho není výslovně povoleno používání služeb způsobem, který může způsobit překážky nebo ztrátu a/nebo poškození společnosti Resquicknebo jakékoli třetí straně.
13.2. Resquick plní roli zprostředkovatele na platformě a nenese odpovědnost za informace a materiály zpřístupněné prostřednictvím platformy zákazníky. Zákazník bere na vědomí a souhlasí s tím, že společnost Resquick nemoderuje ani předem neprověřuje žádné informace nebo materiály uložené nebo zpřístupněné zákazníky.
13.3. Je výslovně zakázáno používat platformu (i když je to zákonem povoleno):
A. úmyslně šířit malware nebo jakýkoli jiný škodlivý software;
B. ukládat nebo zpřístupňovat informace nebo materiály, které porušují jakákoli práva duševního vlastnictví nebo jiná práva třetích stran;
C. propagovat nebo poskytovat pokyny nebo informace o tom, jak se zapojit do nezákonného jednání, páchat nezákonné činnosti nebo podporovat fyzickou újmu nebo zranění;
D. ukládat nebo zpřístupňovat materiály, které jsou výhružné, urážlivé, pomlouvačné, obscénní, zavádějící, urážlivé nebo nezákonné jakýmkoli způsobem;
E. jakýmkoli způsobem, který by mohl způsobit překážku ostatním uživatelům platformy nebo který by mohl poškodit a/nebo narušit systémy a sítě společnosti Resquick nebo třetích stran.
13.4. Pokud společnost Resquick zjistí, že zákazník porušil tento článek 13 nebo platné zákony a předpisy, nebo v tomto ohledu obdrží stížnost, společnost Resquick může přijmout opatření k ukončení porušování. Tato opatření mohou zahrnovat pozastavení nebo ukončení přístupu k platformě nebo ukončení smlouvy.
13.5. Pokud je podle názoru společnosti Resquick provoz počítačových systémů nebo sítě společnosti Resquick nebo třetích stran a/nebo poskytování služeb prostřednictvím internetu znemožněno, narušeno nebo jinak ohroženo, zejména v důsledku přenosu nadměrného množství dat , únik osobních údajů nebo virová aktivita, malware a podobný škodlivý software, je společnost Booqable oprávněna přijmout veškerá opatření, která považuje za přiměřeně nezbytná k odvrácení nebo prevenci takového rizika. Tato opatření zahrnují mimo jiné pozastavení Služeb a ukončení Smlouvy.
13.6. Společnost Resquick je oprávněna sdělit jméno, adresu a další identifikační údaje dotčeného zákazníka nebo koncového uživatele třetí straně, která si stěžuje, že zákazník porušil jeho práva, za předpokladu, že byly splněny příslušné právní a/nebo judikaturní požadavky.
13.7. Společnost Resquick bude oprávněna nahlásit jakékoli činy, které mohou být trestné jako trestné činy. Přitom může společnost Resquick poskytnout příslušné materiály a všechny relevantní informace o zákazníkovi a jakýchkoli zúčastněných třetích stranách příslušným orgánům a provést všechny další úkony, o jejichž provedení tyto orgány požádají společnost Resquick v rámci vyšetřování.
13.8. Zákazník bude dodržovat všechny přiměřené pokyny vydané společností Resquick v souvislosti s používáním Služeb.
13.9. Společnost Resquick může od zákazníka vymáhat jakoukoli ztrátu a/nebo škodu utrpěnou v důsledku porušení tohoto článku 13 zákazníkem. Zákazník odškodní společnost Resquick a ochrání společnost v Resquick vůči jakýmkoli nárokům třetích stran souvisejícím se ztrátou a/nebo škodou. z porušení tohoto článku 13.
14. Ceny
14.1. Pokud není výslovně uvedeno jinak, všechny ceny a poplatky uvedené společností Booqable jsou s DPH a dalších vládních poplatků.
14.2. Pokud se cena nebo poplatek zakládají na informacích poskytnutých zákazníkem a tyto informace se ukáží jako nesprávné, má společnost Resquick právo ceny nebo poplatky odpovídajícím způsobem upravit, a to i v případě, že smlouva již byla uzavřena.
14.3. Společnost Resquick je oprávněna kdykoli zvýšit své ceny a poplatky. Společnost Resquick bude zákazníka o všech takových změnách informovat nejméně dva (2) měsíce předem. Používání Služeb po datu účinnosti bude považováno za přijetí změněných cen nebo poplatků.
14.4. Společnost Resquick je oprávněna každoročně zvyšovat jakékoli příslušné ceny a poplatky, a to maximálně o pět procent nebo o příslušný index spotřebitelských cen poskytovaný ČNB, aniž by tím zákazník mohl ukončit smlouvu.
15. Platba
15.1. Používání platformy zákazníkem může podléhat měsíčnímu nebo ročnímu poplatku za předplatné v závislosti na plánu služeb a jakýchkoli dalších funkcích dohodnutých mezi stranami, jak je uvedeno v příslušných nabídkách.
15.2. Používání a přístup k dodatečným funkcím, stejně jako poskytování služeb s ohledem na implementaci nebo školení, může být kromě výše uvedeného zpoplatněno jednorázovým poplatkem, jak je uvedeno v příslušných cenových nabídkách.
15.3. Veškeré případné částky dlužné jako protiplnění za služby mohou být fakturovány digitálně a zaplaceny předem. Všechny částky musí být uhrazeny do třiceti (30) dnů od data vystavení faktury.
15.4. Pokud zákazník nezaplatí dlužné částky v dohodnutém termínu, bude zákazník odpovědný za zaplacení zákonného obchodního úroku z dlužné částky, jakož i za jakékoli mimosoudní náklady, včetně nákladů na právníky, soudní vykonavatele a právní experty, aniž by bylo vyžadováno oznámení o prodlení.
15.5. Nárok na platbu se stává okamžitě splatným v případě, že je na zákazníkovi prohlášen úpadek, žádá o pozastavení platby, je obstaven celý jeho majetek nebo jeho část nebo je zlikvidován.
15.6. Zákazníkovi není za žádných okolností dovoleno kompenzovat své platební závazky vyplývající ze smlouvy s pohledávkou, kterou by mohl mít z jakýchkoli důvodů u společnosti Resquick.
15.7. Ceny může společnost Resquick s okamžitou platností zvýšit, pokud se zvýší ceny jejích dodavatelů např. elektřiny, softwarových licencí nebo služeb datových center, aniž by tím vznikla možnost zákazníka ukončit smlouvu.
15.8. Pokud si společnost Resquick přeje snížit své příslušné ceny nebo poplatky, je společnost Resquick oprávněna tak učinit okamžitě, aniž by tím zákazník mohl ukončit smlouvu.
16. Ochrana soukromí a údajů
16.1. Plnění smlouvy může zahrnovat zpracování osobních údajů společností Resquickjménem zákazníka. V případě zpracování osobních údajů se smluvní strany dohodly na podmínkách zpracování údajů, které jsou uvedeny v příloze o GDPR, ve které jsou uvedeny smlouvy o zpracování a zabezpečení těchto osobních údajů.
17. Dostupnost a zálohy
17.1. Společnost Resquick vynaloží veškeré přiměřené úsilí, aby zajistila nepřetržitou dostupnost služeb, ale nemůže zaručit nepřetržitou dostupnost.
17.2. Opatření přijatá společností Resquick za okolností popsaných v článku 12 vedou k dočasnému přerušení dostupnosti platformy.
17.3. Resquick jednou denně vytvoří zálohu všech zákaznických dat. Tyto zálohy se provádějí jako preventivní opatření proti technickým poruchám nebo poruchám na straně Resquick. Resquick neposkytuje zálohovací službu a není zadržována za účelem obnovení konkrétních zákaznických dat nebo na žádost zákazníka (například když zákazník omylem odstranil konkrétní zákaznická data). Pokud se společnost Resquick přesto rozhodne takové žádosti vyhovět, může zákazníkovi účtovat veškeré přiměřené vzniklé náklady.
18. Údržba
18.1. Čas od času může společnost Resquick provádět údržbu platformy a provádět změny na platformě ve formě aktualizací nebo upgradů. Takové aktualizace nebo upgrady mohou vést ke změně funkčnosti platformy. Návrhy od zákazníka jsou vítány, ale Resquick určuje, které změny budou provedeny.
18.2. Provádění činností souvisejících s údržbou může mít za následek přerušení dostupnosti platformy. V případě, že je společnost Resquick schopna předvídat určité činnosti související s údržbou, které vedou k takovým přerušením, vyvine přiměřené úsilí, aby zajistila, že činnosti nebudou probíhat ve špičce – ale v době, kdy je poptávka po přístupu ke Službám nejnižší. .
18.3. Společnost Resquick vynaloží přiměřené úsilí, aby informovala zákazníka o všech plánovaných činnostech souvisejících s údržbou – prostřednictvím e-mailu nebo prostřednictvím platformy – alespoň dva (2) dny předem. Nouzová údržba může nastat kdykoli, bez předchozího upozornění zákazníka.
18.4. Aktualizace nebo upgrady platformy se provádějí v časech, které určí společnost Resquick. Zákazník nebude moci používat starší verzi platformy, jakmile bude provedena aktualizace nebo upgrade. Zákazník nebude mít ani žádné právo ani nárok na aktualizaci nebo upgrade, které byly oznámeny společností Resquick, ale nebyly provedeny.
19. Podpora
19.1. Dokumentace s ohledem na implementaci, odstraňování problémů a obecné používání platformy a služeb je poskytována prostřednictvím webových stránek.
19.2. Kromě online dokumentace poskytuje Resquick podporu zákazníkovi prostřednictvím helpdesku. Helpdesk je dostupný prostřednictvím webové stránky a mobilní aplikace Resquick.
19.3. Společnost Resquick předpokládá, že si zákazníci před kontaktováním helpdesku prostudují online dokumentaci. Helpdesk Resquick může odkázat zákazníkovi dokumentaci zpět v případě, že na zákazníkovu otázku nebo problém lze odpovědět nebo vyřešit nahlédnutím do dokumentace.
19.4. Společnost Resquick vynaloží přiměřené úsilí, aby na každou žádost o podporu odpověděla co nejrychleji. Nemůže však zaručit, že helpdesk poskytne odpověď nebo řešení ve stanoveném čase, protože doba odezvy závisí na povaze a složitosti dané otázky nebo problému.
Helpdesk: podpora@resquick.cz
20. Odpovědnost
20.1. Odpovědnost společnosti Resquick za ztrátu a/nebo škody vyplývající z selhání při plnění smlouvy, nezákonného jednání nebo jiného je omezena na částku (s DPH), kterou zákazník zaplatil společnosti Resquick podle smlouvy během dvou (2) měsíců. před událostí, která způsobila škodu.
20.2. Společnost Resquick může být vůči zákazníkovi odpovědná pouze za přímé škody v důsledku přičitatelného selhání při plnění smlouvy. Odpovědnost společnosti Resquick za nepřímé škody je vyloučena. Pro účely této smlouvy nepřímé škody zahrnují ušlé úspory, ztrátu dat, ztrátu zisku, poškození dobrého jména a poškození v důsledku přerušení podnikání.
20.3. Odpovědnost společnosti Resquick za přičitatelné neplnění smlouvy vzniká pouze v případě, že zákazník společnosti Resquick bezodkladně a řádně písemně oznámí neplnění, přičemž společnosti Resquick poskytne přiměřenou lhůtu k nápravě neplnění, a společnost Resquick nadále neplní své závazky ani po této době. doba. Oznámení o prodlení musí obsahovat co nejpodrobnější popis porušení, aby společnost Resquick mohla adekvátně reagovat.
20.4. Omezení odpovědnosti uvedené v předchozích odstavcích tohoto článku 21 zanikne, pokud a v rozsahu, v jakém je škoda výsledkem úmyslu nebo záměrné nedbalosti ze strany vedení společnosti Resquick.
20.5. Jakékoli právo na náhradu škody je podmíněno tím, že zákazník písemně oznámí společnosti Resquick škodu do 7 dnů od jejího zjištění.
20.6. Zákazník výslovně bere na vědomí a souhlasí s tím, že služby poskytované v rámci jakýchkoli zkušebních plánů služeb, stejně jako služby poskytované, aniž by se na smlouvu vztahoval žádný plán služeb, jsou poskytovány „tak, jak jsou“ a „jak jsou dostupné“, a že společnost Resquick nenese žádnou odpovědnost za jakékoli škody vzniklé v důsledku používání služeb zákazníkem v těchto situacích, pokud nejsou způsobeny úmyslným pochybením nebo záměrnou lehkomyslností vedení společnosti Resquick.
20.7. Společnost Resquick vynaloží veškeré obchodně přiměřené úsilí, aby zajistila, že všechny materiály (včetně konzultačních materiálů) poskytnuté v rámci smlouvy, stejně jako jakékoli další rady poskytnuté v průběhu poradenských služeb, jsou aktuální a přesné, ale nenese žádné riziko za jakékoli použití zákazníkem. může chtít udělat z toho.
21. Vyšší moc
21.1. Společnost Resquick nemůže být zavázána k plnění jakékoli povinnosti vyplývající ze Smlouvy, pokud v plnění brání vyšší moc. Společnost Resquick nenese odpovědnost za žádné ztráty a/nebo škody způsobené vyšší mocí.
21.2. Vyšší moc je považována za existenci v každém případě v případě výpadků proudu, selhání internetu, selhání telekomunikační infrastruktury, síťových útoků (včetně útoků D(DOS), útoků malwaru nebo jiného škodlivého softwaru, občanských nepokojů, přírodních katastrof, teroru, mobilizace). , válka, dovozní a vývozní překážky, stávky, stagnace v zásobování, požáry, povodně a jakékoli okolnosti, kdy Resquick není umožněno plnit nebo je bráněno v plnění ze strany jejích dodavatelů, bez ohledu na důvod.
21.3. Pokud situace vyšší moci trvala déle než devadesát (90) dnů, budou obě strany oprávněny písemně s okamžitou účinností písemně vypovědět smlouvu. Služby, které v takovém případě poskytla společnost Resquick před výskytem situace vyšší moci a během této situace, budou hrazeny poměrným dílem.
22. Změny
22.1. Společnost Resquick může tyto podmínky kdykoli změnit, pokud změny nejsou významné nebo jsou vyžadovány příslušnými závaznými právními předpisy.
22.2. Společnost Resquick oznámí jakékoli změny nebo doplnění těchto podmínek písemně zákazníkovi nejméně třicet (3) dny před jejich nabytím účinnosti, aby je zákazník mohl vzít na vědomí.
22.3. Pokud si zákazník nepřeje přijmout změnu nebo doplnění, které nespadá do působnosti článku 21.1, může zákazník vypovědět smlouvu do data, kdy nabude účinnosti. Užívání služeb po datu účinnosti bude považováno za souhlas se změněnými nebo doplněnými podmínkami.
23. Různé
23.1. Tato smlouva se řídí výhradně Českým právem.
23.2. Jakýkoli spor mezi stranami v souvislosti se smlouvou nebo z ní vyplývající bude předložen příslušnému soudu v České republice v okrese, kde má společnost Resquick své sídlo.
23.3. Pokud se ve smlouvě odkazuje na „písemně“, zahrnuje to také e-mailovou komunikaci za předpokladu, že lze odpovídajícím způsobem prokázat totožnost odesílatele a integritu obsahu.
23.4. Verze jakékoli komunikace informací zaznamenaná společností Resquick bude považována za autentickou, pokud zákazník neposkytne důkaz o opaku.
23.5. Žádné všeobecné podmínky zákazníka nebudou součástí smlouvy. Každý klient, kterýuvádí své všeobecné obchodní podmínky na svém webu nejsou spjaty s obchodnímipodmínkami společnosti resquick.
23.6. Pokud se zjistí, že některé ustanovení smlouvy je v rozporu s platnými právními předpisy nebo je jinak nevymahatelné, bude toto ustanovení změněno v rozsahu, v jakém je v souladu s platnými právními předpisy, při řádném dodržení zamýšleného významu příslušného ustanovení.
23.7. Zákazník nebude oprávněn převést tuto smlouvu ani žádná ze svých práv a povinností z ní vyplývajících na třetí stranu bez výslovného souhlasu společnosti Resquick. Společnost Resquick bude oprávněna převést tuto smlouvu a všechna svá práva a povinnosti z ní vyplývající na třetí stranu, která získá obchodní operace, kterým tato smlouva podléhá.
GDPR
Správce osobních údajů
Obchodní společnost Marbledesign s.r.o. se sídlem Nové domy 1611, 516 01 Rychnov nad Kněžnou, IČ:08666687 , (dále jen „Marbledesign s.r.o.“) jako správce zpracovává Vaše osobní údaje.
Jaké osobní údaje zpracováváme
Osobní údaje, které nám poskytnete – zpracováváme osobní údaje, které nám sami poskytnete.
Pokud si u nás objednáte zboží či služby, potřebujeme od vás údaje, které jsou v objednávkovém procesu označené jako povinné (jedná se především o vaše jméno a příjmení, doručovací adresu). Pokud bychom tyto údaje neměli, nemohli bychom vám zboží správně doručit. Dále pro účely prodeje zboží či služeb potřebujeme vaši e-mailovou adresu, na kterou vám zašleme potvrzení objednávky, které zároveň slouží jako potvrzení uzavřené kupní smlouvy.
Při objednání zboží či služeb můžete vyplnit i nepovinné údaje. Ty nám pomáhají k lepšímu a efektivnějšímu splnění uzavřené smlouvy. Např. při vyplnění vašeho telefonního čísla vám můžeme zaslat informaci o doručení zboží apod. Nepovinné údaje nám poskytujete dobrovolně.
Poté, co vám bude zboží doručeno, vám může být doručena e-mailová zpráva s žádostí o ohodnocení zakoupeného zboží.
Pokud se obrátíte na naši zákaznickou linku či nám napíšete zprávu, budeme vaše osobní údaje uvedené v této komunikaci také zpracovávat.
Vyplněním nepovinných údajů ve svém uživatelském profilu nám sdělíte i vaše jiné osobní údaje, jako jsou např. často používané doručovací adresy.
Při platbě platební kartou budete přesměrováni na zabezpečený server platební brány, který vlastní přímo banka a to ČSOB. Údaje o vaší platební kartě tedy nejsou zasílány naší společnosti, ale jsou v rámci zabezpečeného přenosu odesílány přímo bance a zároveň poskytovateli naší platební brány tedy ČSOB. Platební brána dále pro uskutečnění platby přenáší data příslušné bankovní instituci, a to opět v rámci zabezpečeného přenosu dat.
Osobní údaje, které získáváme jinak než přímo od vás
V rámci společných marketingových kampaních můžeme vaše osobní údaje zpracovávat i my. Pro účely marketingových kampaní, případně pro účely řádného splnění smlouvy je můžeme kombinovat.
V případě, že vaše osobní údaje budou předány jinému subjektu, budeme vás o tom předem informovat včetně uvedení toho, komu osobní údaje předáváme. Pakliže někdo předá vaše osobní údaje nám, musí vás o tom rovněž předem informovat.
Osobní údaje třetích osob, které nám poskytnete
Poskytujete-li nám osobní údaje třetích osob, je vaší povinností informovat o tom dotyčnou osobu a zajistit si její souhlas s těmito podmínkami ochrany osobních údajů.
Osobní údaje, které zpracováváme automaticky
Při návštěvě naší webové stránky o vás můžeme shromažďovat určité informace, jako jsou např. IP adresa, datum a čas přístupu na naší webovou stránku, informace o vašem internetovém prohlížeči, operačním systému či nastavení vašeho jazyka. Můžeme také zpracovávat informace o vašem chování na našich webových stránkách, tj. např. jaké odkazy na našich webových stránkách navštívíte a které zboží je vám zobrazeno. Informace o vašem chování na webu jsou však z důvodu vašeho maximálního soukromí anonymizované, a proto je ani sami nedokážeme přiřadit konkrétnímu uživateli, tj. konkrétní osobě.
Přistupujete-li na naše webové stránky z mobilního telefonu či obdobného přístroje nebo prostřednictvím některé z našich mobilních aplikací, můžeme zpracovávat i informace o vašem mobilním zařízení (data o vašem mobilním telefonu, případné záznamy o selhání aplikace apod.)
Cookies
Automaticky zpracováváme i cookies podle Vaší volby pomocí vyskakovacího okna. Máte možnost odmítnou jiné, než nutné cookies. Pokud přijmete všechny cookies, bude se jednat o cookies pro Google statistiky a Google reklamní nástroje.
Proč shromažďujeme a zpracováváme vaše osobní údaje
Vaše osobní údaje zpracováváme z těchto důvodů:
Marketingová činnost:
E-mail marketing: e-mailová obchodní sdělení vám zasíláme na základě vašeho souhlasu. Z odběru obchodních sdělení se můžete snadno odhlásit v nastaevení účtu
Zlepšování našich služeb: pomocí historie vašich objednávek a chování na webu dokážeme nabídnout relevantnější nabídky dalšího zboží, např. příslušenství k zakoupeným produktům.
Zákaznická hodnocení zboží a služeb: poté, co u nás nakoupíte zboží či služby, můžete být požádáni o jejich ohodnocení. Hodnocení lze vložit i z vlastní iniciativy.
Uplatnění práv a právních nároků a kontroly orgánů veřejné moci: vaše osobní údaje můžeme rovněž zpracovávat z důvodu, že je potřebujeme k uplatnění našich práv a právních nároků (např. v případě, že vůči nám budete mít neuhrazenou pohledávku nebo v případě prokázání doručení objednaného zboží). Dále můžeme vaše osobní údaje zpracovávat i z důvodu, že je potřebujeme pro účely kontrol prováděných orgány veřejné moci a z dalších obdobně závažných důvodů.
Osobní údaje zpracováváme na těchto právních podkladech
Plnění a uzavření smlouvy
Velkou část vašich osobních údajů potřebujeme k tomu, abychom s vámi vůbec mohli uzavřít kupní či jinou smlouvu ohledně zboží či služeb, které si u nás chcete zakoupit. Jakmile je smlouva uzavřena, tak vaše osobní údaje zpracováváme k tomu, abychom vám řádně doručili zakoupené zboží, popř. abychom vám řádně poskytly zakoupené služby. Na základě tohoto právního důvodu tedy zpracováváme především údaje fakturační a doručovací.
Oprávněné zájmy
Vaše osobní údaje používáme i k tomu, abychom vám poskytli relevantní obsah, tedy obsah, který je pro vás zajímavý. Na základě oprávněného zájmu takto zpracováváme zejména osobní údaje, které zpracováváme automaticky a cookies.
Ze stejného právního důvodu vám jako našim zákazníkům můžeme zasílat e-mailové a SMS zprávy.
Souhlas
Pro účely zasílání obchodních sdělení (e-mail marketing) a telemarketing zpracováváme vaše osobní údaje na základě vašeho souhlasu. Pokud nám souhlas neudělíte a jste naším zákazníkem, tak vám můžeme obchodní sdělení zaslat (popř. vám v rámci telemarketingu zavolat) i bez toho, abyste nám udělili váš souhlas. V každém případě však platí, že můžete takovouto marketingovou komunikaci z naší strany jednoduše zakázat tím, že si upravíte profil a nebo nás kontaktujete prostřednictvím telefonu či emailu.
Pokud nám udělíte svůj souhlas se zpracováním osobních údajů, můžete jej kdykoliv odvolat prostřednictvím našeho kontaktního formuláře / emailu / telefonu.
Státní orgány: v případě vymáhání našich práv mohou být vaše osobní údaje předány třetímu subjektu (např. advokátovi). Pokud nám právní řád, nebo orgán státní moci (např. Policie ČR), uloží povinnost, abychom mu předali vaše osobní údaje, musíme tak učinit. I tak můžete vznést námitku prostřednictvím našeho kontaktního formuláře
Jak dlouho vaše osobní údaje zpracováváme?
V prvé řadě budeme vaše údaje zpracovávat po celou dobu trvání smluvního vztahu mezi námi.
V případě zpracovávání osobních údajů, ke kterému byl udělen souhlas, budou vaše osobní údaje obecně zpracovávány po dobu 7 let, nebo do odvolání takového souhlasu.
V případě, že se přihlásíte k odběru obchodních sdělení, tak vaše osobní údaje budeme zpracovávat po dobu 7 let, popř. do doby vyslovení vašeho nesouhlasu s jejich dalším zasíláním. Tento nesouhlas můžete snadno vyjádřit tím, že si upravíte nastavení profilu nebo využijete email či telefon a kontaktujete nás s požadavkem.
Dále upozorňujeme, že ty osobní údaje, které jsou nezbytné pro řádné poskytnutí služeb, resp. pro splnění všech našich povinností, ať již tyto povinnosti vyplývají ze smlouvy mezi námi či z obecně závazných právních předpisů musíme zpracovávat bez ohledu na vámi udělený souhlas po dobu stanovenou příslušnými právními předpisy či v souladu s nimi (např. u daňových dokladů je touto dobou doba nejméně 10 let).
Údaje získané prostřednictvím uživatelského účtu či jiným obdobným způsobem, zpracováváme po dobu využívání našich služeb. Následně jsou obvykle ukládány po přiměřenou dobu pouze základní identifikační údaje a údaj o tom, z jakého důvodu byl uživatelský účet zrušen či údaje tvořící součást provozních záloh.
Cookies: cookies zahrnující chování uživatele mažeme po 30 dnech s tím, že starší data jsou dostupná v anonymizované podobě v Google Analytics.
Zabezpečení osobních údajů
Vaše osobní údaje jsou u nás v bezpečí. Abychom zamezili neoprávněnému přístupu a zneužití vašich osobních údajů, zavedli jsme přiměřená opatření jak technického, tak organizačního rázu.
Veškerá komunikace mezi vaším zařízením a našimi webovými servery je šifrovaná. Přihlašovací údaje jsou zahashované.
Snažíme se používat taková bezpečností opatření, která s ohledem na aktuální stav technologií poskytují dostatečné zabezpečení. Přijatá bezpečnostní opatření jsou pak pravidelně aktualizována.
Osobní údaje osob mladší 16-let
Náš internetový obchod není určen pro děti mladší 16-let. Osoba mladší 16-let může náš internetový obchod používat pouze, pokud k tomu udělí souhlas jeho zákonný zástupce (rodič, nebo poručník).
Jaká máte práva v souvislosti s ochranou vašich osobních údajů
Ve vztahu k vašim osobním údajům máte zejména právo kdykoliv odvolat svůj souhlas se zpracováním osobních údajů, právo opravit či doplnit své osobní údaje, právo požadovat omezení jejich zpracování, právo vznést námitku či stížnost proti zpracovávání vašich osobních údajů, právo na přístup k vašim osobním údajům, právo požadovat přenesení vašich osobních údajů, právo být informován o porušení zabezpečení vašich osobních údajů a za určitých podmínek také právo na výmaz některých osobních údajů, které v souvislosti s vámi zpracováváme (tzv. právo být „zapomenut“).
Úprava a doplnění
Své osobní údaje máte pod kontrolou především prostřednictvím vašeho uživatelského účtu Můžete zde mazat, resp. měnit základní informace o vaší osobě a měnit nastavení ohledně zasílání obchodních sdělení (popř. se z odběru obchodních sdělení odhlásit) apod.
Případně nás můžete kontaktovat prostřednictvím našeho emailu nebo telefonu, případně kontaktního formuláře
Dle novely zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty nelze od 1. 1. 2013 měnit údaje v již vystavené faktuře.
Přístup
Můžete nás požádat, abychom vám zaslali přehled vašich osobních údajů.
Současně máte právo na přístup k těmto informacím týkajících se vašich osobních údajů:
Výmaz
Dále můžete žádat, abychom údaje o vás vymazali (výmaz se však nedotkne údajů na dokumentech, které musíme podle zákona uchovávat (např. faktury či dobropisy). Pokud vaše osobní údaje budeme potřebovat pro určení, výkon nebo obhajobu našich právních nároků, může být vaše žádost odmítnuta (např. pokud za vámi evidujeme neuhrazenou pohledávku či v případě probíhajícího reklamačního řízení).
Upozorňujeme, že informace o vaší platební kartě nejsou při platbě bez uložení platební karty ukládány u naší společnosti, ale u poskytovatele platební brány.
Proto tato data nelze z naší strany vymazat a je třeba kontaktovat platební bránu, skrze kterou jste platbu provedli.
S výjimkou případů výše uvedených máte právo na výmaz v těchto případech:
Jak právo na výmaz uplatnit?
Kontaktujte nás prosím prostřednictvím emailu/telefonu nebo kontaktního formuláře.
Vznesení námitky
Některé vaše osobní údaje zpracováváme na základě našeho oprávněného zájmu (viz kapitola těchto podmínek nazvaná „Osobní údaje zpracováváme na těchto právních podkladech“). Pokud na vaší straně budou existovat konkrétní důvody, můžete vznést námitku proti zpracovávání těchto vašich osobních údajů. Tuto námitku můžete vznést pomocí kontaktního formuláře, emailu nebo telefonu.
Omezení zpracování
Pokud (a) popíráte přesnost vašich osobních údajů, (b) vaše osobní údaje jsou zpracovávány protiprávně, (c) my již vaše osobní údaje nepotřebujeme pro účely zpracování, ale vy je potřebujete pro určení, výkon nebo obhajobu vašich právních nároků, nebo pokud jste (d) vznesl/a námitku dle předchozího bodu, tak máte právo na to, abychom omezili zpracování vašich osobních údajů.
V takovém případě můžeme vaše osobní údaje zpracovávat pouze s vaším souhlasem (s výjimkou uložení či zálohy předmětných osobních údajů).
Ustanovaní o ochraně osobních údajů včetně jejich součástí jsou platné a účinné od 10.05.2024