Manažerský a rezervační systém
Resquick dokáže fungovat čistě jako rezervační systém i jako systém pro širší management.
Jste připraveni na novou éru efektivity a úspěchu?
Přidejte se k nám a zažijte revoluci v jednoduchosti řízení vašeho podnikání.
Toto a mnohem více vám nabídne Resquick, 24/7 z mobilu i počítače.
Hlavní využití a výhody systému
Efektivní poskytování služeb
Rezervace, statistiky, analýzy, náklady, napojení na další systémy
Zvýšení spokojenosti
Díky snadnému online rezervačnímu systému a automatickým připomínkám
Náklady pod kontrolou
Nákladové položky spjaté s danými službami, fixní i variabilní náklady
Inventář a řízení zdrojů
Servisní intervaly, revize zařízení a přehledná agenda dodavatelů
Správa klientů i zaměstnanců
Karty klientů, zaměstnanců, historie provedených služeb, přehled odměn
Demo plné funkcionality zdarma
Možnost seznámit se všemi funkcemi a rozhraním
Reference spokojených klientů
Rozšířili jsme naše služby a rozhodla jsem se pro změnu rezervačního systému. Hledala jsem systém, který by odpovídal potřebám mého podnikání a zjednodušil vše pro nás i naše klientky.
Nyní spolupracujeme s firmou Resquick, která nabízí unikátní rezervační systém a nadstandardní služby na míru. Poskytli nám také platební bránu a terminálu, individuální nastavení rezervačního systému, správu skladových zásob a možnost vytvářet permanentky a vouchery pro klienty.
Komunikace s odborníky z Resquicku je efektivní a vstřícná. Díky tomu, že je pro nás spolehlivým partnerem, máme nejen vlastní rezervační systém, ale můžeme také dále růst.
Andrea Medková
majitelka
andreamedkova.salon
Mým cílem bylo nasměrovat zákazníky na jeden způsob rezervací schůzek. Dříve jsem na webu měla formulář a klient musel úhradu dělat převodem. Resquick mi nabídl nejen zjednodušení rezervací ale i možnost plateb přes platební bránu, což jsem dosud neměla.
Navíc si díky internímu systému mohu rezervace spravovat, když třeba potřebuji termín posunout nebo zrušit. Vytvářím si i databázi klientů. Nastavit lze i notifikační emaily, abych měla komunikaci s klienty jednodušší.
Do budoucna uvažuji třeba i o svém e-booku, který budu budu moct prodávat rovnou přes platební bránu. Oceňuji jednoduché řešení rezervací pro klienty a i vnitřní systém, který je přehledný a intuitivní.
Ing. Magdaléna Doležalová
lifestyle kouč
lifestylekouc.cz
Tarif nebo řešení na míru
Vyberte jeden z tarifů pro řízení vašeho podnikání, nebo si nechte ušít řešení na míru vašim potřebám.
Uvedené ceny platí při ročním předplatném
BASIC
359 Kč / měs.
5 212,68 Kč ročně s DPH
1000 rezervací / měsíc
3 zaměstnanci
1 pobočka
Rezervace, management zákazníků, zaměstnanců a pobočky, platební brána a terminál
PROFESSIONAL
659 Kč / měs.
9 568,68 Kč ročně s DPH
bez limitu rezervací
12 zaměstnanců
12 poboček
BASIC + členství, vouchery, permanentky + rezervace na vaší doméně + vlastní CSS
ULTRA
999 Kč / měs.
14 505,48 Kč ročně s DPH
bez limitu rezervací
24 zaměstnanců
24 poboček
PROFESSIONAL + dodavatelé a inventář + manažerský přehled + řízení zdrojů + vlastní logo + jazykové mutace
INDIVIDUAL
Pro náročné klienty nabízíme individuální řešení na míru. Funkce, design, IT podpora.
DEMO
Vyzkoušejte veškeré funkce tarifu ULTRA zdarma a bez registrace.