+420 603 343 244 info@resquick.cz

Manažerský a rezervační systém

 

Resquick dokáže fungovat čistě jako rezervační systém i jako systém pro širší management.

Jste připraveni na novou éru efektivity a úspěchu?

Přidejte se k nám a zažijte revoluci v jednoduchosti řízení vašeho podnikání.

Toto a mnohem více vám nabídne Resquick, 24/7 z mobilu i počítače.

Hlavní využití a výhody systému

Efektivní poskytování služeb

Rezervace, statistiky, analýzy, náklady, napojení na další systémy

Zvýšení spokojenosti 

Díky snadnému online rezervačnímu systému a automatickým připomínkám

Náklady pod kontrolou

Nákladové položky spjaté s danými službami, fixní i variabilní náklady

Inventář a řízení zdrojů

Servisní intervaly, revize zařízení a přehledná agenda dodavatelů

Správa klientů i zaměstnanců

Karty klientů, zaměstnanců, historie provedených služeb, přehled odměn

Demo plné funkcionality zdarma

Možnost seznámit se všemi funkcemi a rozhraním

Reference spokojených klientů

Rozšířili jsme naše služby a rozhodla jsem se pro změnu rezervačního systému. Hledala jsem systém, který by odpovídal potřebám mého podnikání a zjednodušil vše pro nás i naše klientky.

Nyní spolupracujeme s firmou Resquick, která nabízí unikátní rezervační systém a nadstandardní služby na míru. Poskytli nám také platební bránu a terminálu, individuální nastavení rezervačního systému, správu skladových zásob a možnost vytvářet permanentky a vouchery pro klienty.

Komunikace s odborníky z Resquicku je efektivní a vstřícná. Díky tomu, že je pro nás spolehlivým partnerem, máme nejen vlastní rezervační systém, ale můžeme také dále růst.

Andrea Medková
majitelka
andreamedkova.salon

Mým cílem bylo nasměrovat zákazníky na jeden způsob rezervací schůzek. Dříve jsem na webu měla formulář a klient musel úhradu dělat převodem. Resquick mi nabídl nejen zjednodušení rezervací ale i možnost plateb přes platební bránu, což jsem dosud neměla.

Navíc si díky internímu systému mohu rezervace spravovat, když třeba potřebuji termín posunout nebo zrušit. Vytvářím si i databázi klientů. Nastavit lze i notifikační emaily, abych měla komunikaci s klienty jednodušší.

Do budoucna uvažuji třeba i o svém e-booku, který budu budu moct prodávat rovnou přes platební bránu. Oceňuji jednoduché řešení rezervací pro klienty a i vnitřní systém, který je přehledný a intuitivní.

Ing. Magdaléna Doležalová
lifestyle kouč
lifestylekouc.cz

Zajímá vás, jak by mohl Resquick ulehčit život právě vám?

Tarif nebo řešení na míru

Vyberte jeden z tarifů pro řízení vašeho podnikání, nebo si nechte ušít řešení na míru vašim potřebám.

Uvedené ceny platí při ročním předplatném

BASIC

359 Kč / měs.
5 212,68 Kč ročně s DPH

1000 rezervací / měsíc
3 zaměstnanci
1 pobočka

Rezervace, management zákazníků, zaměstnanců a pobočky, platební brána a terminál

PROFESSIONAL

659 Kč / měs.
9 568,68 Kč ročně s DPH

bez limitu rezervací
12 zaměstnanců
12 poboček

BASIC + členství, vouchery, permanentky + rezervace na vaší doméně + vlastní CSS

ULTRA

999 Kč / měs.
14 505,48 Kč ročně s DPH

bez limitu rezervací
24 zaměstnanců
24 poboček

PROFESSIONAL + dodavatelé a inventář + manažerský přehled + řízení zdrojů + vlastní logo + jazykové mutace

INDIVIDUAL

 

Pro náročné klienty nabízíme individuální řešení na míru. Funkce, design, IT podpora.

DEMO

 

Vyzkoušejte veškeré funkce tarifu ULTRA zdarma a bez registrace.