Manažerský a rezervační systém
Jste připraveni na rozvoj vašeho podnikání?
Přidejte se k nám a spravujte svůj byznys snadno a efektivně.
Řízení vaší firmy nebylo nikdy jednodušší!
Správa dat, databáze zákazníků, rezervace služeb, řízení nákladů, pokladna a fakturace, skladové hospodářství a dodavatelé, management zaměstnanců a poboček a mnohem více vám nabízí Resquick.
Vše na jednom místě, v jedné aplikaci. Přehled o vašem byznysu 24/7 z vašeho mobilu i počítače.
Hlavní využití a výhody systému
Efektivní management služeb
Rezervace, statistiky, analýzy, náklady, napojení na další systémy
Zvýšení spokojenosti
Díky snadnému online rezervačnímu systému a automatickým připomínkám
Náklady pod kontrolou
Nákladové položky spjaté s danými službami, fixní i variabilní náklady
Inventář a řízení zdrojů
Servisní intervaly, revize zařízení a přehledná agenda dodavatelů
Správa klientů i zaměstnanců
Karty klientů, zaměstnanců, historie provedených služeb, přehled odměn
Demo plné funkcionality zdarma
Možnost seznámit se všemi funkcemi a rozhraním
Tarif nebo řešení na míru
Vyberte jeden z tarifů pro řízení vašeho podnikání, nebo si nechte ušít řešení na míru vašim potřebám.
Uvedené ceny platí při ročním předplatném
BASIC
359 Kč / měs.
5 212,68 Kč ročně s DPH
1000 rezervací / měsíc
3 zaměstnanci
1 pobočka
Rezervace, management zákazníků, zaměstnanců a pobočky, platební brána a terminál
PROFESSIONAL
659 Kč / měs.
9 568,68 Kč ročně s DPH
bez limitu rezervací
12 zaměstnanců
12 poboček
BASIC + členství, vouchery, permanentky + rezervace na vaší doméně + vlastní CSS
ULTRA
999 Kč / měs.
14 505,48 Kč ročně s DPH
bez limitu rezervací
24 zaměstnanců
24 poboček
PROFESSIONAL + dodavatelé a inventář + manažerský přehled + řízení zdrojů + vlastní logo + jazykové mutace
INDIVIDUAL
Pro náročné klienty nabízíme individuální řešení na míru. Funkce, design, IT podpora.
DEMO
Vyzkoušejte veškeré funkce tarifu ULTRA zdarma a bez registrace.