O nás aneb vznik Resquicku
Příběh RESQUICK začal ve chvíli, kdy jsme si uvědomili, že na trhu chybí manažerský a rezervační systém, který by skutečně naslouchal potřebám klientů a přinášel inovativní řešení. Náš klient měl specifické požadavky na funkčnost a jednoduchost systému, a to byl impuls, který nás přiměl vytvořit něco výjimečného.
RESQUICK není jen dalším rezervačním systémem v řadě. Je to nástroj, který mění způsob, jakým firmy a podnikatelé přistupují ke svým zákazníkům a jak efektivně řídí svůj byznys. Naším cílem je zjednodušit proces rezervací, správu databází a zároveň poskytnout podnikateli nástroj pro analýzy byznysu.
Srdcem našeho systému je princip „jednoklikovosti“. Chápeme, že čas je tou nejcennější komoditou, a proto jsme vytvořili systém, který šetří čas váš i vašich zákazníků. Intuitivně vede zákazníky „step by step“ k rezervaci služby, stejně jako vás k získání dat.
RESQUICK není jen nástroj pro rezervace služeb. Je to ucelený interní manažerský systém. Který poskytuje podnikateli či manažerovi ve firmě kontrolu a přehled nad celým byznysem. S RESQUICKem můžete např. sledovat přímé náklady, analyzovat časové využití zaměstnanců a generovat podrobné reporty na denní, týdenní či měsíční bázi. Tyto informace jsou klíčem k optimalizaci vašeho podnikání a zvyšování výkonnosti a ziskovosti. Dále může být systém přes API napojený na další používané aplikace a systémy, jako např. dodavatele, fakturaci, mzdový systém, sklad atd.
Jsme řešením pro malé podnikatele i velké firmy napříč různými odvětvími služeb, kteří chtějí zefektivnit své procesy a zkrátit cestu zákazníka ke konkrétní službě. Ať už jste malá kavárna, kadeřnický salón, autoservis či velká konzultační společnost, RESQUICK je navržen tak, aby vyhovoval vašim jedinečným potřebám. Umíme ušít i řešení na míru, stejně jako jsme to udělali pro našeho prvního zákazníka.
Co nás odlišuje od konkurence? Je to naše neústupná posedlost jednoduchostí, efektivitou a inovacemi. Neustále nasloucháme svým klientům a vylepšujeme systém tak, aby pomáhal zjednodušit procesy. RESQUICK je váš partner, který porozumí vašemu podnikání a pomáhá vám růst.
Zažijte s RESQUICKem revoluci ve způsobu, jakým řídíte svůj byznys. Připojte se k rostoucí komunitě spokojených klientů, kteří objevili jeho výhody. Budete pak mít více času na to, co děláte opravdu nejlépe – poskytovat výjimečné služby svým zákazníkům.
Tarif nebo řešení na míru
Vyberte jeden z tarifů pro řízení vašeho podnikání, nebo si nechte ušít řešení na míru vašim potřebám.
Uvedené ceny platí při ročním předplatném
BASIC
359 Kč / měs.
5 212,68 Kč ročně s DPH
1000 rezervací / měsíc
3 zaměstnanci
1 pobočka
Rezervace, management zákazníků, zaměstnanců a pobočky, platební brána a terminál
PROFESSIONAL
659 Kč / měs.
9 568,68 Kč ročně s DPH
bez limitu rezervací
12 zaměstnanců
12 poboček
BASIC + členství, vouchery, permanentky + rezervace na vaší doméně + vlastní CSS
ULTRA
999 Kč / měs.
14 505,48 Kč ročně s DPH
bez limitu rezervací
24 zaměstnanců
24 poboček
PROFESSIONAL + dodavatelé a inventář + manažerský přehled + řízení zdrojů + vlastní logo + jazykové mutace
INDIVIDUAL
Pro náročné klienty nabízíme individuální řešení na míru. Funkce, design, IT podpora.
DEMO
Vyzkoušejte veškeré funkce tarifu ULTRA zdarma a bez registrace.